lørdag 19. september 2009

3.dag!

Hola!
Da er tredje dagen ferdig:D
En dag nermere til hjemreise, neida, men savner selvfølgelig dere der hjemme, men må si jeg har det ganske bra her også! I dag har jeg fått tatt noen bilder, så dere kan se.
Først av kjøkkenet: Lite men koslig!
Så av spisesalen: Den er delt opp i to "rom".

I dag har det vært en del å gjøre, spesielt på kvelden, det kan variere veldig, men er fornøyd med denne dagen! Er fortsatt utrolig mye igjenn å lære, men det kommer nok litt etter litt. Har ikke noe negativt å si om de ansatte ennå, de er så koslige og hjelpsomme. Var litt redd for at de kansje skulle være veldig bestemte og hissige, men jeg trur de forstår. De hjelper meg med språket ved bruk ordbok og kroppen, så det går fint! Det som er de største forandringene her i forhold til hjemme, er siestaen, røykingen og friheten. Her så setter de seg ned å spiser alle sammen, synger og danser litt. Det er liksom ikke å hive seg på vaskekluten så fort det er ett ledig øyeblikk og forbereding, den skjer underveis. Men det går som sagt veldig bra, føler jeg da!
Har funnet meg ett koslig sted jeg bruker å drikke kaffe i siestaen, dvs jeg har gjort det hittil da, så sånn er det.. ellers så går dagene ganske fort om dagen føler jeg, så dette kan bli spennende!
Men nå må jeg sove, god natt:)

1 kommentar:

  1. Hei Stine!

    Det er fint å lese at du trives og finner deg til rette, også i jobbsammenheng.

    Og bra bilder!!

    Hilsen Pål

    SvarSlett