lørdag 19. september 2009

2.dag!

Var andre dag på jobb, men min første men dobbel vakt, dette skulle bli spennende!
De første fire timene gikk utrolig greit, det som er så rart er at du "forbereder" kroppen på at nå er det bare noen timer igjenn å så er du ferdig, for det er det jeg er vandt med, men her skal man jo tilbake på jobben igjenn, etter siestaen, det er rart!

Gikk hjem i siestaen og sov, falt rett i koma, for sover så dårlig om nettene her nede, å våknet igjenn 2 timer etterpå, da hadde jeg problemer med å se for meg at jeg skulle på jobb altså. Fikk bare ikke øynene helt opp og hjernen helt med, men etter noen kaffekopper fikset det seg. Dro ned igjenn og startet på andre vakten, det var kjempe artig, fikk være med å legge opp mat og lage noen av rettene til gjestene. Er en del som skal læres så er ikke alt man får med seg, det tar litt tid altså, men var utrolig gøy! Sjefen styrte og ordnet med om jeg hadde alt jeg trengte, drikke og mat. Han er utrolig koslig. Tok meg med ut i "baren" og skulle ha meg til å hilse på vennene hans etc. Hehe. I dag fikk jeg gå ca klokken tolv.

Så nå er det bare natta og en ny dag i morgen, :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar