torsdag 19. november 2009

Jeg må bare si det, jeg må bare.. klarer ikke å la være, jeg skal HJEM om 11 dager! Snakk om å gå å glede seg! Det eneste som blir trist er å reise fra de jeg bor med her og de på jobben, jeg kommer virkelig til å savne det, men akkurat nå lengter jeg sånn til å se til alle min kjære!

I går skrev jeg handleliste for ting jeg må kjøpe inn når jeg kommer hjem, og "middagsmenyen" for de første 14 dagene er allerede satt, gud som vi skal kose oss! :D Gleder meg til å lage min egen mat igjenn, på det lille kjøkkenet mitt, mm <3

Ha en fin dag alle sammen! :D

2 kommentarer:

  1. Hei Stine!

    Det er fint å se at du har det bra, men skjønner også godt at du ser fram til å komme hjem igjen. Etter ei uke eller to hjemme vil du sikkert bare til Jerez igjen! :)
    Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Ja, i alle fall anngående jobb! <3
    Men med mine kjære er jeg ikke sikker på at jeg vil dra ifra så fort, hehe! :)

    SvarSlett