onsdag 18. november 2009

67.dagen!

Hatt en kjempe fin dag på jobb, alle var i godt humør og vi bare lo og koste oss, var veldig hyggelig. Lagde crokketes i dag da, det er en ensformig prosess det, men godt når man er to. Da går det så fort så, eller så var sjefen en del med oss i dag, han er så koslig. Forteller vitser og kommer med brød og choritso pølser til alle sammen. Førtalte om de som hadde vært der før og viste bilder og slikt, så var en fin dag. Merker at hver dag jeg står opp nå så er det en fast "tanke" å det er, nå vil jeg hjem. Ikke fordi jeg ikke trives lengre, men fordi jeg savner dere der hjemme. Å gleder meg sånn til norsk jul og norsk mat <3

Etter jobben gikk vi på kafeèn på hjørnet, i dag tok jeg bare en kaffe, men det er fordi jeg hadde spist kake på jobben (A) Så om jeg kommer hjem rund som en julegris så må dere bare ha meg unnskyldt, hehe.

Senere gikk turen hjem til huset, der var det helt tomt, gikk å sov litt for hadde så vondt i hodet, å passet på å være våken igjenn til åtte, for da skulle Helga komme, men kom ingen Helga i dag, hun hadde vært litt med Victor fra jobben sin og det er jo kjempe koslig. Så jeg brukte noen minutter kan man si på å snakke med kjæresten min, mamma, pappa og lillebror, var så koslig så! <3

Men nå må jeg prøve å finne sengen snart, for i morgen er en ny dag med nye myligheter, jeg håper det blir en fin dag!

Ha det bra så lenge! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar