tirsdag 17. november 2009

56.dagen!

Nå nermer det seg hjemreise med stormskritt:D

I dag da jeg stod opp tenkte jeg: « Å nei, ikke en dårlig dag til nå..» , for kjente jeg savnet sånn det hjemme, å det er en så kjedelig følelse. Da blir det eneste man tenker på at man vil hjem. Men nå går jo dagene nedover da, er jo bare 13 dager igjenn å så er jeg dratt, på en måte tenker jeg, å det komme til å føles ut som en evighet, men når dagen er der så trur jeg at jeg kommer til å synes at det har gått fort. Vi mennesker er litt rare altså!

I dag på jobben var det litt å drive med så tiden gikk ganske fort, å så kom lille Leon, det er sønnen til mannen og damen jeg var å spiste middag hos oss, han er jo bare en nydelig liten solstråle, å han får jo bare gliset frem i deg da, så liten og god! Sitter der og ler for seg selv. Etter jobb gikk vi og tokk kaffe, som vanlig. Er glad for at jeg har så hyggelige ansatte, for veit om mange som vil hjem fordi de ikke liker jobben og det kan ikke jeg klage på altså! Å da jeg kom til huset hadde Helga laget pannekakerøre, gikk å tenkte på det på jobben i dag, så godt det hadde vært med Helgas pannekaker nå, å da jeg kom hjem så hadde hun laget det, snakk om å være heldig! Så da ble det pannekaker med sukker og sjokolade på, hehe, veldig godt, men nå gleder jeg meg til mitt normale kosthold altså, du sitter sikkert å tenker «ja, men du kan da leve sånn nå da..» men nei, det er litt for dyrt på en måte, for nå går det på sparepluss for å få en fin desember. Syns det er så ufattelig teit at mange ikke kan forstå at penger ikke vokser på trær, men sånt må man vel bare finne seg i. Jeg koser meg her nede, så skal ikke klage.

Jeg har i alle fall sittet å sett på økonomien nå for månedene som kommer, så skal se, kan bli spennende! Er en del ting vi må ha, å så er jeg så spent på om ting ordner seg med lønninger og med andre betalinger, man veit jo ikke. Syns det til tider kan være mye tull, men, men.. Skal ikke snakke så mye om denne saken her! Jeg har det i alle fall fint og klarer meg som regel uansett, så kan folk mene og syns hva de vil! :)

Jeg er bare glad jeg har den familien jeg har, er så super glad i dere alle sammen! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar