mandag 16. november 2009

55.dagen!


I dag har egentlig ikke vært en fin dag, som jeg håpet på, sov ikke godt i natt og voknet opp med litt hoven hals, så har spist medisinen jeg fikk sist da jeg var syk, håper jeg bare ikke får det tilbake, vil virkelig det. Var så vondt! Å så er det jo bare to uker igjenn, så vil være på jobben! Å alt annet i hverdagen, vil ikke være syk! Så kryss finggrene for meg folkens! (er dere snille da.. ) Helga var på jobb, men kom hjem rundt tre da, så da ble vi sittende og snakke litt, det er alltids koslig. Er heldig som bor med henne. Å når vi ikke er i samme rom så sitter hun som regel å synger, får en litt sånn hjemmefølelse da, å hun har fin stemme, så det er koslig liksom! Men gleder meg vannvittig til å komme hjem til mine kjære nå, skal bli så godt å kunne se godgutten min igjenn i øynene og snakke til han istedet for en tlf! Det kan være passe frustrerende til tider! Men nå har vi fått testet ut dette også, så jeg mener at det eneste som kan skje er at forholdet blir sterkere, mange har sikkert forskjellige meninger om at jeg dro når jeg hadde kjæreste hjemme, men det får være dems sak. Jeg anbefaler i alle fall alle andre til å gjøre det samme, man forstår så mye mere hva man har på mange måter, pluss at man får utviklet seg selv og får mangle nye erfaringer!

Men nå gleder jeg meg bare til jul i Norge og all kosen med å ha en så fin familie som jeg har, som er så omsorgsfulle og støttende, herlige personer!

Jeg og Helga har vært ute en liten tur nå, ble gal av å sitte inne en hel dag så vi dro å tokk oss en kaffe før vi så gikk videre og spiste pizza på stedet rett rundt hjørnet her, ett Italiensk sted, veldig koslig, så gleder meg bare å komme tilbake til jobb i morgen!

Ha en flott uke folkens! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar