mandag 16. november 2009

54.dagen!

I dag har ikke vært min dag, vi skulle jo egentlig til Gibralta, men det ble jo ikke noe av så jeg dro på jobb, vr koslig for de var glade for at jeg kom. De er så koslige. Vi hadde en skikkelig søndagsvakt, de som var på jobb var litt halvreduserte og vi koste oss og hadde det rolig og kjekt helt til rusjet kom, å det var ikke lite, folk bare strømmet på! Kjøkkensjefen var veldig sliten og ikke i form, så tempramanget var der på alle i dag egentlig, så på slutten ble det litt stress, men, men skal da ikke klage, de må da få lov til å ha noen dårlige dager de også. Da vi skulle stenge så vasket vi ned hele kjøkkenet, det tok tid, men Cesar var så snill og ventet på meg, så jeg slapp og gå alene da, å vi stoppet på en bar som ligger i en utepark, det var koslig, å så kom det en gutt som jobbet på El Patio før, så var hyggeligt.

Etterpå gikk jeg hjem og det skjedde egentlig ikke så mye, ble en rolig og en tidlig kveld. Snakket litt med min kjære, det var velsig koslig. Så i morgen har jeg fri, håper på en litt bedre dag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar