lørdag 14. november 2009

53.dagen!

I dag har jeg hatt fri!
Var som sagt hjemme klokken åtte i dag morges, men fikk da meg fire timer søvn, å når jeg våknet så dro jeg og Helga på en hestebutikk hvor hun fikk kjøpt noe hun har sett lenge etter, så det var bra. Å de var så koslige der, var en eldre dame og en yngre dame, å de var så hjelpsomme! Etterpå gikk vi på butikken og handlet inn til taco, for det skal vi ha i kveld!

Da vi kom hjem kom det en ny jente i huset, hun er fra Østerriket og skal være her i fire uker og lære spansk, hun er 18 år og virker veldig koslig. Vi alle sov på dagen i dag, var så godt, etterpå så stod vi opp og lagde mat sammen, spiste og koste oss. Så gikk turen ut, jeg, Helga, Amanda, Vincen og den nye jenten. Vi dro innom jobben min for å hente klærne mine så jeg skulle få vakset de, men de var ikke der så Cesar skulle komme med det hit i morgen, eter det gikk vi på kaffeèn på hjørnet og drakk kaffe og spiste is. Å så gikk vi ned til byen, viste henne nye jenta litt rundt, hun hadde vært i hovedgaten før på shopping, men ikke så mye ellers rundt, før vi så spiste litt på en liten resturang. Kjøpte meg en sandwitch, og den var så stor! Å god, mmm! Den nye jenta, beklager men jeg husker ikke navnet i farten og nå er hun ikke så jeg kan spørre, men hun i alle fall har en vennine her som jobber som Aupair, som hun skulle møte og gå ut med, så her gikk ut av kveldens "runde" da, mens vi andre gikk videre, stoppet på pizza stedet så Vincen og Amanda spiste litt, å det ar så mye folk der i dag, er litt artig å se! :)

Nå skal jeg bare finne sengen! Gleder meg sånn til å sove.
Desverre blir det ikke noe Gibralta tur i morgen, så jeg drar på jobben. Syns det er litt trist, håper vi får sjansen senere, men tviler.. =/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar