torsdag 19. november 2009


58.dagen!

Hatt en så utrolig fin dag på jobb, en skikkelig bra dag! Bedre enn normalt! :)Kom på jobb og startet med det vanlige, kutte poteter og slike små ting, å så kom Cesar med kaffe til meg og jeg fikk masse skum!!! Elsker det, veit ikke hvorfor, fordi det smaker jo egentlig ingen ting da. Men er veldig godt....

Da jeg var ferdig hadde jeg en liten lapp jeg skrev på i går som jeg gav til Carlos som er kjøkkensjefen min, hvor jeg lurte på om han kunne skrive en "vurdering" av meg og erbeidet jeg hadde gjort mens jeg har vært her nede, å det var ikke noe problem, det skulle han gjøre. Så gikk han å fant ordboken, skal vi se... Tilpassningen: Ikke fornøyd, Arbeidet:Helt greit og Interesse:Nei! Å så lo han, så forhåpentligvis innen få dager så har jeg fått en "vurdering" som jeg kan ta med meg videre, men må jo bare vente i spenning og se, sjak også få papirer fra selve sjefen, men som sagt, tar ingen ting for gitt før jeg står med det i handa, er litt forvirret om dagen. Men håper på det da! De lurte på om jeg kom tilbake da, for å besøke de eller for å jobbe i Spania, så tydeligvis er de ikke så missfornøyde med deg da, jeg håper virkelig jeg kan ta med meg gutten min ned og vise han alt jeg har gjort, hvor jeg har bodd og jobbet og slikt, å at han kan få hilse på de jeg har jobbet med og så vil jeg sånn se Leon igjenn og babyen til Juan som kommer i desember! <3 Men tiden får vise.. Jeg er i alle fall kjempe fornøyd med arbeidsplassen min! Fikk sett i hovedboken til sjefen min i dag da, den store kokeboken hans, det var spennende! :)

Etter at jeg kom hjem, vasket jeg og Helga huset, fra topp til tå nesten, ble skikkelig fint og så lukter det så godt, etter det så lagde vi mat og spiste litt, jeg har planer om å spise maten min i morgen siden jeg ble med Amanda og Vincen ut i dag på Kinaresturangen senere på kvelden, det kan hende de drar i morgen, men de veit ikke ennå, håper ikke det, håper de blir litt til da, liker de veldig godt!:)

Men er ting som er morsomt å tenke på syns jeg.. da jeg kom gikk jeg fra Cesar hele tiden når vi gikk hjem, mens når jeg har vært her har han slanket seg, veldig flink faktisk, MEN nå går han ifra meg og jeg er blitt "feita" da, men er jo ikke rart, spiser da mye godt her, selv om jeg vil ikke si jeg spiser så mye. Men kan jo hende man bare føler seg sånn da, veit ikke jeg:P Men må bare le litt da..

Imens god natta alle sammen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar