tirsdag 10. november 2009

49.dagen!

I dag har vært en kjempe fin dag, på jobb igjenn etter en fri dag, er godt det! Heldigvis var formen min litt bedre enn min venn sin, han var nok litt mere trøtt enn meg. Men dagen i går var bare utrolig koslig, satte så pris på å få bli med, så det kommer jeg til å huske i lang tid. Så må bare skryte av arbeidskollegaene mine, de er toppers! Alle sammen!

Men i dag da jeg kom på jobben var det en mann der, en mann jeg så å si ser hver dag når jeg går og det som er litt morsomt er at jeg veit jo hvem han er, men han veit ikke hvem jeg er. Er en tidligere arbeidskollega av han ene på kjøkkenet hos oss, å var jo litt artig da. For han så litt satt ut av at jeg jobbet der på en måte, men var en utrolig koslig fyr, så skal nok innom resturangen der han jobber å spise før jeg drar. De har visst veldig god mat og det er rett uttenfor huset her, så skal bli spennende!

Etter jobben gikk jeg og Cesar og drakk kaffe og i dag kjøpte jeg kake, hihi, må jo kose meg litt her nede, etterpå gikk turen hjem, og der satt Helga, er egentlig rart, lenge siden jeg har sett henne siden vi bor i samme hus, er vel 2 eller 3 dager, men vi har jobbet helt motsatt av hverandre og jeg har vært mye ute og slikt, så var koslig. Vi handlet og laget oss litt mat, før vi så klokken 21.00 gikk ut igjenn og hadde middag. Det var veldig koslig, vi spiste og drakk kaffe. Å ellers så hører jeg støtt og stadig på Helga synge, hun er utrolig flink, er så behagelig! :)

Snakket med min kjære hjemme i dag også, var veldig kslig, men leit at han ikke er helt i form, men ser ut til å bli bedre til i morgen så det er bra! <3

1 kommentar:

  1. Må bare skryte av bloggen din jeg også!
    Du skriver mye of utrolig ofte, og det er veldig spennende å lese:)

    Hilsen Andrea, IS

    SvarSlett