søndag 8. november 2009

47.dagen!

I morgen er det bare tre uker igjenn! :O
I dag har vært en fin dag, men trur ikke det var helt min dag, når det gjaldt jobben, jeg gjorde mye dumt, heldigvis ler de av det da og ikke blir sinte, veit ikke hvorfor men jeg er vel bare litt vimsete en gang i blandt!

På jobben var det en del og gjøre, var mange gjester + ett langbort, men var artig, sjefen var utrolig morsom i dag, bare danset og fortalte vitser, god stemning! Liker meg så godt der!! Husker ikke om jeg har fortalt det, men en dag jeg kom på jobb så hadde det visstnok vært litt dødtid dagen i forveien så sjefen hadde skrevet ned på norsk da: Det var hyggeligt å treffe dem, jeg håper du vil trives hos oss. Det var jo så søtt da, å han var så ivrig på om han hadde fått det til da, å skrevet det riktig. Å det var det! :)

Etter jobb i dag gikk jeg og Cesar hjem, vi stoppet som vanlig på vårt kaffe sted, like der hvor jeg bor og drakk kaffe og noe annet godt i glasset, var veldig koslig, var fotballkamp så var mye liv! Etterpå gikk jeg hjem en liten tur før jeg, Helga, Amanda og Vincen gikk til Kinastedet som ligger nede i sentrum, de har så god mat, eller det er okei da, å så får man så mye. Å er så godt å kunne gå ut, ikke betale så mye og så være mett, verdt hver krone! :) Å så er det så koslige der, nå er det natta og jeg håper på en goood natts søvn! Er sliten ettter denne uken nå! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar