lørdag 7. november 2009

46.dagen!

For en dag, den ble lang, gikk ut døren klokken 11 i dag morges ca og så er jeg hjemme nå kvart på ett på nattaen. Skal si jeg er litt trøtt. Skal bli godt å sove.

På første vakten i dag så gjorde vi en del forberedeleser og utover tiden, når klokken begynte å nærme seg halv tre kom det masse folk, litt rart hvordan dette varierer, men samtidig, det jeg liker.. man veit aldri hvordan dagen blir! I siestaen gikk jeg med noen av de andre på kafeen som ligger rett overnfor, der koste vi oss med en kaffe og noe annet godt å drikke, det er en mann her, han er "gammel" og alt mulig, ja skal ikke gå så mye inn på det, men hallo!? Beklager han blir bare litt for "klåfingrete". Han er en viktig gjest da og er en hyggelig mann, men vi er ikke vandt med alt dette kyss, klapp og klem greiene! Blir jo skremt jo, neida. Traff forresten ett veldig koslig ektepar med en datter, så fikk øvd meg litt på snakkingen med de. Fikk også ett bilde av mammaen min i dag i siestaen, det var ett bilde fra fjellet i Norge, med masse snø! Å dette likte de, de spurte og gravde, å syntes dette var så spennende da! Etterpå så gikk jeg og Cesar for å spise siden tiden var jo alt blitt syv og da hadde jeg ikke rukket å gått hjem før jeg måtte ut igjenn, så da fantjeg ut at jeg ville ha kebab! Var det eneste å få tak i, siden alt er jo stengt her, de synes vi er rare som spiser middag så tidlig, men jeg syns de er rare som spiser middag klokke ni og ti! Greit man blir vandt til det, men i dag var jeg sulten. :P

Vi gikk tilbake på jobben rundt åtte og da ble det fullt kjør, var noen der i dag også som hadde "utdriktningslag". En jentegjeng med god mat og drikke, trur de hadde det toppers, de sang og "skrek". Så da er det vel bra!

Men nå er jeg trøtt, så må sove, en ny dag i morgen! :D

Natta alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar