fredag 6. november 2009

45.dagen!

For en super kveldsvakt, var så morsomt, for var mye og gjøre og klarte å henge mere med i dag enn ellers syns jeg, er jo ikke ofte jeg jobber kveld, så får jo aldri "øvd" på rettene egentlig, på en måte, så var kjempeartig! Den siste timen på jobb så hadde vi klippetime, Carlos skulle da klippe meg, men kom til at det var veldig vanskelig siden jeg hadde "berg og dalbane hår". Vi lo mye alle sammen og han holdt rene showet, kjempe artig. Å til alles informasjon så er jeg visst på vei med barn i andre mnd, det er en gutt og den skal hete Carlos Petrell Hansen, ikke at jeg veit noe om dette selv, men dette er noe av det morsomst om dagen da, å tulle med meg, jaja, hoff, så lenge man kan le så er det vel bra :)

Ellers på første vakt i dag så var det ganske rolig, vi lagde tapasbord å hadde i lunsjen da, men må desverre si at det var ikke noe å skryte opp i skyene, men så var det jo rester og lettvint da, så må vel ta det med i betraktningen, mne veldig koslig da.

Prøvde og snakke med min kjære i dag i siestaen men det var umulig, hadde ikke dekning nok, utrolig kjedelig for hadde gledet meg sånn :D Skal bli så godt å komme hjem nå! Å i dag så var det faktisk så kaldt her at jeg måtte ha skjerf og alt på, så da spiller det vel ikke noen rolle om man er i Spania eller Norge? Neida. Men nå skal jeg sove, dobbelvakt i morgen også, så skal bli spennende! :) Me like!

Jeg elsker deg gutten min! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar