torsdag 5. november 2009

44.dagen!

I dag er det kaldt, har gått å frysi hele dagen, rett og slett surt, i natt blir det på med ullsokker og klær, orker ikke å våkne som en fryserpinne.=/

På jobben i dag fortsatte vi bare med å lage mousse av appelsin og sitron, god på smak, men må nok innrømme og si at dette ikke er min favoritt desserttype. Er bare noe jeg generelt ikke er glad i. Det var en liten gutt på jobben i dag, sjefen min er onkelen hans og han var så søt, han går i 1.klasse og så har han lært seg en sang på engelsk som han sang til meg, det var om farger. En regle som de skulle huske, å han var jo så god da og så sjenert, men det løsnet etterhvert da. Ble en sen "tidligvakt" i dag for ble sittende og vente på noen som satt og drakk og koste seg, men spiller jo liten rolle, har jo ingen ting jeg skal rekke her nede:P

Jeg gikk hjem sammen med kompissen min, men vi tokk ikke kaffe i dag, fristet bare ikke, ville hjem. Så jeg og Helga lagde oss bakt potet med alioli og kjøttfyll, utrolig godt, å så enkelt! :) Etterpå gikk vi ut og drakk kaffe, så har det bare fint.

Min kjære er borte på kurs i dag så håper han bare koser seg og får det fint. Ellers vil jeg bare ønske dere alle god natt og fin dag i morgen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar