onsdag 4. november 2009

43.dagen!

I dag var det kaldt da jeg stod opp, hadde på meg genser da jeg gikk til jobb, men kunne uten problemer ha tatt på meg en jakke, såpass kaldt var det! :O Da jeg kom på jobb gjorde vi det vi alltid gjør og jeg gjorde grønnsakene i dag, trenger øvelse på julienne grønnsaker, hoff syns det er vanskelig, så lite og så tynt=/ Ikke noe jeg gjør så mye av ellers i min hverdag og i alle fall ikke med de knivne.. Men veit dere hva, jeg trur jeg får en kniv i avskjedsgave, er ikke sikker, men trur det. Hadde vært kult, fordi det er yndlingskniven min! <3 Ellers på jobben i dag så kom det ingen kunder, ingen å bestilte mat, greit det er første vakta, men er da alltid en eller annen, men i dag var det 0! Men kansje fordi det begynte å regne uttover dagen, men vi koste oss og lagde appelsin mousse og "sukkerblomstrer". Var artig, så fint og så enkelt, eh... når man kommer inn i det da. Teknikken altså. :)

Da dagen var ferdig satt vi på med sjefen til den baren vi alltid tar kaffe på og i dag så fikk jeg hilse på faren til kompissen min, de var like, artig å se! Ellers har jeg bare sittet i sengen siden jeg kom hjem nesten, lest masse på nettet og slappet av, er en litt kjedelig dag i dag, snakket med min kjære da og det var koslig:D Gleder meg til å se han igjenn <3

Dette er den ene blomsten:
Det er laget av kun sukker og gelatin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar