onsdag 4. november 2009

42.dagen!

For en dag, den ble kjempefin, ble overasket for hadde plutselig mere penger på kontoen og i lommeboken enn det jeg husket, er ikke det en fin overaskelse så veit ikke jeg, er jo ikke så mye, men for meg er hver krone fin og ha, for håper på en fin desember mnd hjemme i Norge også, gleder meg sånn til Norsk mat igjenn. Å det gjør kroppen også! =/

Jeg var på jobben og der var det noe å gjøre hele tiden i dag, vi fikk nokk en gang inn masse fisk så bare koset meg, ellers så fikset vi en del tapas etc, men må si at tapas her nede er ikke som jeg hadde trudd, men dette er ikke "byen for tapas". Barcelona derrimot skal visst være fullt opp med mye god tapas! Så dit vil jeg dra en gang. Stakkars han ene kollegaen min på jobben hadde trukket tannen sin, å var på jobb, han hadde det ikke godt. Så gleder meg ikke til jeg skal gjøre det, da jeg fortalte at jeg skal ta to i Norge, lo de litt og ristet på hodet. Eller så skulle min kjære gåkamerat på Areasur i dag, jeg kunne bli med, men der flys pengene så stod over.

Jeg og Helga lagde oss heller en koslig middag i går, vi lagde hjemmelaget pizza og det var godt, så lenge siden jeg har spist pizza nå, lenge før jeg dro ned hit også, så var godt! :) Men i dag tar jeg en tidlig kveld, klokken er ni og jeg hopper i seng! :D

Mmmm: <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar