mandag 2. november 2009

41.dagen!

I dag er det mandag så jeg har fri, men det er også helligdag, fordi det er nemmelig Haloween, syns det er så rart at det er så stort her at faktisk folk har fri fra jobb og alt er stengt! Men slik er det bare, noen forskjeller ifra norge. Sov lenge i dag morges og det var utrolig deilig, men ble nokk ikke gjort så mye fornuftig må jeg nokk innrømme, men fikk da vasket klær og sengetøy/dyner. Eller slappet jeg bare av og koset meg, å på kvelden så gikk vi ut alle sammen, meg, Helga, Amanda og Vincen, vi skulle egentlig på en meksikansk resturang, men den fant vi ikke og ellers var jo mye stengt så endte opp på ett lite sted i byen med litt lett mat, men var veldig koslig da! :)

Trives godt i dems selvskap. :)

Men nå skal jeg sove, ha en fin morgendag kjære lesere. sengetøy/dyner.

3 kommentarer:

  1. Men er det slik der at alle kler seg ut også, eller er det mer å besøke graver og den slags?

    - Andrea, IS

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke hørt om noe besøk av graver, kun fest og familiesammenkomninger hvor alle kler seg ut :)

    SvarSlett
  3. Okei.. kjæresten min (han er spansk) sa det nemlig. Men det kan jo være forskjell på hvor i Spania man bor også:)

    SvarSlett