søndag 1. november 2009

40.dagen!

I dag er det 1.NOVEMBER å det er 30 dager igjenn til jeg får se min kjære, skal bli godt! Men samtidig, er så mye igjenn jeg har lyst å gjøre her, å så mye mere jeg vil lære så begynner å føle at jeg har litt dårlig tid:P Men skal bare nyte den siste tiden på en måte, men samtidig... så håper jeg den fortsetter å gå litt fort, for gleder meg sånn til desember mnd hjemme i Norge! :D

I dag ble en fin dag selv om den nok ikke var min dag, om dere forstår. På jobben var det som vanlig den samme gamle starten, men ting gikk ikke min vei, først så mistet jeg masse ting i gulvet, ikke noe viktig da vel og merke, så var jeg bare surrete og så brant jeg meg. Drev å vasket før stenging og så tok jeg tak i det ene utstyret, og den var jo glod varm så brant meg inne i hånden, men de hadde slik ice gele her som i Norge og så hjalp Juan meg, veldig koslig mann han, så da gikk det bra! Var en nok så rolig dag i dag, men var deilig, vi spiste som alltid på søndag "restemat". Det er godt det, jeg spiste litt av hvert, var kjøttboller, pomfri, fisk, brød ++ Å som jeg koser meg! :D Mens nå så skal jeg snart legge meg, spiste litt middag her i dag også som Helga hadde laget, det var kjøttsaus med spagetti, veldig godt, hun begynner å bli en reser på kjøkkenet!

I morgen er det fri og det er helligdag i Jerez, nemmelig fordi det er Halloween. Litt rart hvor mye de styrer og ordner med det her, men er veldig artig da! :)

Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar