søndag 1. november 2009

39.dagen!

I dag var en tung dag gitt, var utrolig trøtt, merkelig nok, fikk jo sovet mye, men noen dager er vel værre enn andre, men heldigvis var ikke jeg den eneste! En rolig morgen med godt humør, sudoko konkuransen var i gang, dette er noe de driver med hver dag, de tar to aviser og så er det om å gjøre å bli fortest ferdig og selvfølgelig få den riktig, er litt morsomt å se på. Ellers fikk vi ett nytt lass med fisk i dag, men i dag mye jeg ikke hadde sett før, spennende! Me like! Jeg, Juan og Cesar gikk sammen hjem i dag etter første vakt, å trur du ikke han skulle bare bare, så det tokk så lang tid, men vi kom da med tider hjem. Planen var egentlig å få sove litt, men der satt det en blid og fornøyd Helga så vi ble sittende og skravle, utrolig koslig, men tiden går så fort veit du når man har det bra, så plutselig var det tilbake på jobb. Men når jeg gikk til jobben nå, så er det jo kveld, å er så mange som har kledd seg ut, de på jobben skal også ut i dag og de har kjøpt vampyr klær og alt, artig!

I kveld til lunsj lagde de spansk omelett, omelett med poteter i, dette spiste vi med majones og brød, utrolig godt, men ikke så sundt. Har funnet ut att kaloriene får man spare på hjemme, nå skal alt som går ann smakes på :D KLokken ble jo ett før jeg var hjemme i dag også, så fant ganske fort sengen, men gleder meg til en ny dag i morgen! :D

Er det ikke søte? Å så godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar