lørdag 31. oktober 2009

38.dagen!

I dag var en ganske så rolig dag, trur egentlig det er sånn jeg på formiddagen, er kun ved unntak at det blir mye folk, men er ganske godt, er jo en del som skal lages og forberedes, så er da jeg får lært mye nytt kan man si da. For på kvelden er det jo kun bestillinger som regel, så da varierer det ganske mye, men for det meste er det en del og gjøre. Som i kveld, da kom det masse folk, men er veldig artig, syns det også er ganske godt at de er så rolige, skulle jo kansje tru at de kjeftet og ropte, spanjoler er jo kjent for høyt tempramang, etter det jeg har fått med meg, men spør du meg er det bare fint. Selvfølgelig går det en kule varmt en gang i blandt, men mange mente at dette kom til å bli så tøft og jeg kom til å måtte jobbe så mye etc, merkelig hvor mye folk sier uten å ha erfart det, men er vel sånn vi alle er, på forskjellige områder. :)

På kvelden ble jeg med servitørene ut på en bar de bruker å være på, de er stamgjester og stedet reklamerer for El Patio på storskjerm, det var litt artig. Jeg fikk også treffe en del av dems venner, så det var koslig. Men ble kansje en litt sen kveld og litt mere en en drink, men kvelden vil bli husket! :D Nå har de i alle fall fått det som de ville alle sammen, Stine ble med ut, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar