torsdag 29. oktober 2009

37 dagen!

I dag var en kjempe fin dag, på jobben så hadde vi mye å gjøre, vi lagde blant annet appelsinmarengs + appelsinmousse som vi serverte med sjokoladesaus alà Pedro Ximenes. Utrolig god. Vi fikk også inn en stor mengde fisk som skulle gjøres klar for enten frys eller disk, så det var artig. Kjøkkensjefen klarte å kutte seg noe forferdelig, andre dag på rad faktisk å jeg hjalp en ekkel kakerlakk til å få ett bedre liv i himmelen, fy for noen ekkle skapninger! Så det er hle tiden noe som skjer å er det ikke det så kommer sjefen selv med en liten dans eller en trall, de er ikke sjenerte her,jeg blir flau jeg...

Etter jobben gikk jeg om min gode venn, Carlos, han ene servtøren å drakk kaffe, på hjemveien, men er utrolig koslig gjort da, å så er han ganske grei å kommunisere med for han tar seg tid til å høre på min forferdelige spansk og prøver å hjelpe meg derso det trengs. Da jeg kom hjem så kom hjemmelengselen litt, det var ikke så gøy, savner mine nære, å gleder meg utrolig til å se de igjenn! Men rart å tenke på for nå er vi straks i november og da er det bare 4 uker igjenn, skal bli godt, men samtidig vil det jo bli trist, for jeg lærer så mye her og trives så godt på jobb!

Men nokk for i dag, ha en fin dag kjære leesere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar