onsdag 28. oktober 2009

Dagen i går var en utrolig fin dag, var så godt å komme tilbake på jobb igjenn etter å ha vært syk, grudde meg litt for følte at jeg hadde skuffet dem litt når jeg ble syk så lenge, men der tok de meg imot meg åpne armer, å ga meg klemmer og var så glad for å se meg igjenn! Sjefen rettet litt på håret mitt og ga meg ett lurt smil, fjo da var det ikke noe å grue seg for. Akkurat som før jeg ble syk, stortrives!

Dagen i dag, nr 36.
I dag stor jeg opp og gikk til jobb, det så ut til å bli en veldig fin dag og det ble det, var en del og gjøre i dag. I dag hadde vi fått inn kasser med åkerhåns som de så fint kalte det, disse måtte renses, og etterpå så fylte vi de, vi fylte de med sopp og andelever. Etterpå så brunet vi de i en kasserolle med de fire store og spedde på med kraft, vann og rødvin. Dette lot vi koke inn, i mine øyne minner dette om en frikasse, men her så er frikasse kun med fisk, så det kunne jeg ikke kalle det:P Men lærte da noe nytt i dag også! :)



Senere på dagen så møtte jeg tre venniner fra språkskolen, vi har ikke hatt så mye kontakt etter at jeg begynte å jobbe for alle driver med sitt, de går på skole og slikt og jeg, ja jeg jobber da. Så var utrolig koslig, vi dro og spiste sushi :)Var utrolig godt, å en sørvis uten like, så profesjonelt og fint. Så har hatt en utrolig koslig dag, snakket med min kjære og det meste er bare bra! <3

Ønsker dere alle en god natt og en fin morgen i morgen :)

Yo me gusta sushi:




Diamanten* <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar