onsdag 21. oktober 2009

Nå har jeg spist den siste antibiotika tabeletten, å det ser ikke ut til å bli bedre, syns det blir verre jeg, får ikke spist annet enn yougurt, most banan eller babygrøt, kan jo visst jeg absolutt vil, men gjør så vondt å svelge! Helt sinnsykt!

Jeg hadde bare tre tabeletter og skulle være frisk etter da, men det ser neimen ikke slikt ut=( Men nå vil jeg ikke gå her mere, jeg liker meg på jobben min jeg, stortrives faktisk, å vil tilbake! Får ikke sove om nettene heller så dette er bare tull alt sammen.. skulle bare ønske jeg fikk tabeletter med bedøvende effekt, mener jeg har fått det i Norge, selv om jeg spiser betennelsesdempende tabeletter ved siden av her da.

Hva skal jeg gjøre?
Jeg går ikke ut, har på masse klær, skjerf og ullsokker, drikker te med honning, spiser medisinene + yougurt for å balansere magen, drikker mye vann + +. Jeg orker ikke dette lengre, det er så vondt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar