tirsdag 20. oktober 2009

Obs, Obs!
Nå skal jeg klage!

Jeg beklager kjære lesere, men i dag(natt) har jeg ikke noe posetivt å si, bortsett fra hjertelig takk til David som tok med meg til legen i går, ikke noe å klage på han altså, men nå får jeg ikke sove, fordi jeg ikke klarer å svelge. Helt forferdelig, skal spare meg for stygge ord, prøver på det i alle fall.

Har vært våken litt nå å drikket kamomillete, spist ibux og betennelsesdempende + greid og most inn en banan, helt ****lig!

Har du noen gang hatt en piggtrå dratt opp og ned halsen å så skal skulle prøve å få tabeletter og, ja til om med kun en banan ned? Nå vil jeg bli frisk altså!!! Når man søren meg ikke skal få sove heller, da blir jeg oppgitt og irritert! Beklager, det var nok fra meg i denne natten..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar