torsdag 22. oktober 2009

I dag var det siste dagen min med antibiotika tabaletten, å jeg visste at jeg ikke var bra ennå, så kontaktet både Pål og David for å finne ut av hva jeg skulle gjøre, jeg veit ikke, men man føler seg jo ganske hjelpesløs når man ikke får gjort noe selv her nede, alt må gå igjennom David da, å han har jo hundre ting å gjøre ellers også, så man føler seg vel kansje litt til bry, men det gikk i orden da, jeg fikk legetime på dagen, dette var da hos en privatlege.

Jeg og David dro dit med to andre som var syke også, men viste seg at viruset/infeksjonen var blitt borte, men at jeg har en allergisk reaksjon på medisinen jeg fikk, så det er derfor jeg har blitt så tett og dårligere generelt, så nå fikk jeg noe som skulle ta bort hevelsen min i halsen, så jeg blir bra igjenn.. å jeg bare håper det funker!

VIL TILBAKE PÅ JOBB! :)

Ellers er Stine fortsatt utrolig glad i Kjellemannen sin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar