søndag 18. oktober 2009

Dag 31 og 32!
Dette blir veldig korte oppdateringer ettersom det ikke skjedde noe å jeg var syk1=/

Dag 31.
Dette var på fredagen å jeg hadde dobbel vakt, skjønte tidlig på dagen at dette ikke kom til å bli en fin dag, fikk så sterk hodepine, var helt grusomt, så tok noen smertestillende og håpet det skulle ordne seg til kvelden, å det gjorde det, problemet da var magen, jeg hadde merket til dette litt dagen før, men nå satte det i gang, å det er ikke mye koslig. Gikk bare å ventet på at det skulle komme opp også, men de var veldig snille mot meg, jeg fikk te og om jeg ville så skulle jeg få sitte, men var så synd at det kom på denne dagen fordi i dag var det jo mange nordmenn på besøk og spiste hos oss, mange av de som jeg visste om også fra språkskolen + Helga og hennes kusine, hun skulle dra på lørdags morgen så de var ute å spiste sin sisite middag nå, må få si at det har vært en veldig fin uke når hun har vært på beøk her, en ordentlig trivelig dame! :) Så siden jeg har allers tiders sjef her nede så fikk jeg gå en time før da, så Helga ikke behøvde å gå alene og siden jeg ikke var i form fra før av, syns det vra snilt:) Dro hjem og holdt senga den nattaen. Sloknet som en stein.

Dag 32!
Våknet opp i dag og rett og slett ristet fordi jeg frøys så fælt, så gikk inn i dusjen og stod der en stund, virkelig ikke behagelig, det er når man dager som denne at man skulle ønske man var hjemme i sin egen seng og sitt eget da, men det gikk fint. Men var ikke i form, feberen kom og jeg så ut som ett vandrende lik, all farge bare forsvant så det ut som, var så sliten etter å ha gått opp trappen og det verket i kroppen og alr, fælt altså! Stakkars meg.. :P Men syntes det var litt vanskelig å vite når grensen går her nede på sykdom, var dette bra nok for å kunne få lov til å ta seg en dag av og prøve å komme seg på beina igjenn, for de på jobben er det jo uansett tilstanden! Men så er de jo bare to kokker også da, så de har jo ingen og ta av, men så er det litt sånn det er her nede at det er ikke noe som heter å være syk, så jeg sendte melding til Pål da så jeg fikk det avklart, å heldigvis gikk det fint. Men må innrømme og si at denne dagen må ha vært den lengste og kjedeligste dagen her nede, kun ligge i senga og ta det med ro, nei det er ikke noe for meg altså, men håper jeg blir litt bedre til i morgen da og føles ut som det kansje finnes ett lite håp nå(sent på kvelden), så trur jeg gjorde det rette i dag, magen er bedre, men fortsatt ikke helt bra, men nå kan jeg likevel dra ned å få med meg hva som skjer i morgen da, uten og fly på do hvert andre minutt!

Gleder meg til en ny dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar