søndag 18. oktober 2009

33 dagen!

Stod opp i dag og følte meg ganske pigg så bestemte meg for å gå på jobb siden det bare var fem timer, men da jeg kom frem var jeg rett og slett utslitt, hadde ikke noe mere å gi denne dagen, men sa til meg selv at jeg skulle klare dette da! Men da sjefen kom innom sa han ene servitøren ifra at jeg ikke var i form så da fikk jeg beskjed om å gå hjem og legge meg, så da gikk jeg tilbake igjenn og fant sengen, sov vel i litt over tre timer. Men det som er så synd er at om man er i dårlig form å blir bedt til å sove så er ikke det like godt altså som om man kommer hjem og er sliten og vil sove! Men sovna da.. Å mere skjedde vel egentlig ikke den dagen. Snakket litt med familien min bare og var på rommet, nok en kjedelig dag! =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar