onsdag 14. oktober 2009

29.dagen!

I dag da jeg stod opp fikk jeg en ganske så rolig start, hadde så god tid, å digger det! Bare gå rolig ned, høre på behagelig musikk og våkne litt etter litt, kan det bli bedre? MEN folkens, jeg holdt på å bli kjørt på! Hvem andre enn han her er det som er så dumme å rygger ut i ett gangfelt uten å se seg for? *oppgitt*

På jobben i dag var alle egentlig i ganske godt humør, men mange som begynner å bli litt snufsete her syns jeg, kansje fordi det nermer seg vinteren for disse spanjolene, de snufser og står i. Deilig, deilig! I dag lagde vi egentlig ikke så mye bare noen diversedagligdagse ting og så noen små tapasretter, det var fylte sopp, fylte tomater, "potetmos(ali-oli) surret i skinke" + litt til. Så det var litt spennende! Vi skulle egentlig lage bacalao, ikke tosk torsk som de kaller det for her altså, men retten, på en annerledes måte.. man hadde skollede tomater som man banket, å så fylte den opp inni med torskeskiver, potetmos(ali-oli) + diverse grønnsaker. (Kort beskrevet.. ) Men det gikk ikke helt som sjefen hadde håper på så han gav opp, stakkars, han var ikke i form i dag, men smiler og sprer glede gjør han fordet! Trives altså! :D

Etter jobben gikk jeg bort på treningen da, skal si kroppen fikk kjørt seg litt, svetten bare renner, hehe. Sikker mye mere jeg kunne gjort bedre, men jeg er fornøyd jeg! Er da bedre enn ikke noe i alle fall, men ligger da heller ikke på lat siden her nede! SÅ det var bare koslig.

På kvelden møtte jeg Helga og hennes kusine igjenn og vi gikk og spiste på La Carbona, som ligger rett ved El Patio da, det er stedet som Line jobber på. Foretten var kjempegod, spiste tartar av laks, veldig fornøyd med den!

Her er ett bilde av hovedretten min: (det var en type liten fugl, ikke kylling, å vi klarte ikke å komme frem til hva det var.. ) =/


Så var en veldig koslig kveld, men nå er det natta igjenn, dagene går fort når man har det bra, men må si jeg prøver å gjøre noe hele tiden her nede da, så tiden ikke stopper helt. Men i morgen håper jeg på en enkelt middag med en rolig kveld, kansje bare en kaffe ute? Hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar