onsdag 14. oktober 2009

28.dagen!

For en fin dag det egentlig bled! I dag da jeg våknet hadde jeg på følelsen at dette kom til å bli en lang og tung dag, sover jo så dårlig her nede, så er jo nesten mere sliten når jeg står opp enn når jeg går å legger meg, merkelig! Men kom meg ganske fint igjennom vakten min, vil jeg si. I dag var sjefens "spesialrett" fiskerullade. Laget av breiflabb, å fylt med diverse grønnsaker, satt sammen av mel/eggeblanding. Utrolig smakfult og saftig. Han hadde også kamskjell inni, ga veldig mye farge + selvfølgelig smaken! Så godt å så enkelt, hvorfor tenker man ikke over slike ting i hverdagen? Rulladen ble pakket inn i plast, å så surret inn i folie før den ble liggende å trekke i kokende vann til den var ferdig. Dette var da noe han kalte "bestemormat", men spør du meg, ville jeg ikke blitt skuffet over den middagen! (:

Her er ett bilde:



Etter jobben tok servitøren Diego med meg på studioet som han trener på så jeg fikk meldt meg inn:D Var litt skummelt, men hadde bestemt meg for dette nå da, å han er der jo som regel hver dag så om det skjer noe så er det noen som kan "hjelpe" meg litt da. Men må si at gutten "bak disken" var utrolig hyggelig og hjelpsom, fulgte etter meg og viste diverse apperater og metoder, selv følger jeg egentlig ett gammelt opplegg jeg har hjemmeifra, men innspill er super bra! Har egentlig ikke noe veldig bestemt mål med treningen her nede, men er da gått og svette litt! Joggingen min måtte jeg gi meg med ettersom jeg fikk så vondt i ryggen=/ Er da ikke rart, er da kun asfalt og billige treningsko=/

Da jeg kom hjem snakket jeg litt med min kjære å fikk en herlig overaskelse, kattepusen min har kommet hjem, den hadde vært borte i seks dager! Å så er stuen malt, snakk om å bli glad! Prikken over ien på en perfekt dag! <3

Jeg, Helga og hennes kusine dro ned på El Patio på kvelden og spiste middag, var utrolig koslig. Jeg spiste torsk med ali-oli, gratinert, utrolig godt! Mens Helga smakt på biffen, å falt den neimen ikke i smak hos hun også! Den er helt rå! Elsker den, men skal variere nåe jeg er der selv så jeg får prøvd litt av de forskjellige rettene. Det var egentlig dagen for i dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar