mandag 12. oktober 2009

27.dagen!

1 dag til nå å så har jeg vært på jobben i ganske nøyaktig en mnd! I dag hadde jeg fri, sov egentlig utrolig godt i natt faktisk, men våknet op til en meld på tlf: Hei, jeg er på vei til stasjonen nå, møter deg snart!!. Uææææ, hæ? Hvorfor hadde jeg ikke hørt denne meld, jeg hadde jo skrudd på så høy lyd! Men var nok i koma da! Må j o ha vært det, Helga var plutselig hjemme, hun skulle ikke på jobb likevel. Så vi heiv på oss klærne og pakket med oss badetøy og så å si "travet" avgårde ned til stasjonen for å rekke toget, vi hadde jo kun tiden av veien nesten. For i dag skulle vi til byen Cadiz, for å gå på stranden og sole oss.

Togturen tok ca 45 min, var egentlig en veldig fin reise, om man kan si det sånn, jeg har aldri prøvd togene her nede får, men absolutt bra det altså! Da vi kom frem ble vi huket opp av noen som lurte på hva vi gjorde her da, å så viste det seg at det var nordmenn, det var jo litt artig! De selv hadde sommerhus her nede som de benyttet og stortrivdes med det, å det kan jeg jo forstå er veldig fint her. Vi gikk på standen og var der i ca 2/3 timer. Var utrolig deilig, det blåste litt så det ble ikke altfor varmt, men rart, for kan ikke si at vannet var så varmt altså, men det går jo mot vintertider her nå så! Er kun oss som flyr rundt i korte bukser og slikt, neida, men man merker at spanjolene kler mede på seg nå. Etterpå gikk vi inn til byen Cadiz og tittet oss litt rundt i sentrum og satte oss ned noen steder og drakk litt og koste oss. Var veldig deilig med en fin og rolig dag! Denne byen var mye mere sjarmerende enn Jerez, mere gjennomført, så er artig når man kan se slike forskjeller. Da klokken nermet oss åtte tokk vi toget hjem igjenn, å gikk å spiste i sentrum av Jerez, var utrolig god servis der og god mat.

Så nå ser jeg frem til en ny dag, i morgen skal vi spise på El Patio og så skal jeg på trening med en på jobben!:D Kan bli interesangt!

1 kommentar:

  1. Koselig å lese loggen din,ser på billede att du trives og har det bra.Klem fra mamma

    SvarSlett