mandag 12. oktober 2009

26.dagen!

I dag er det søndag.. igjenn! Skal ikke klage på at dagene går sakte her nede, syns de bare flyr av gårde jeg, litt godt da. Var litt å gjøre i dag, men ikke på langt nær så mye som i går, men hadde det veldig fint på jobben, er så deilig å være her, trives så godt! De gir så mye av seg selv, kun for at jeg skal ha det bra, å får jo ingen ting for det selv, syns det er så snilt! Etter jobben ble jeg med kjøkkensjefen min og han ene servitøren ut for å ta oss ett glass, var utrolig koslig, syns det er veldig snilt av de og ta meg med også! Hehe, kjøkkensjefen duppet av ved bordet vårt mens vi satt og drakk, hehe, flaut på hans sine vegne, men ikke rart, den kroppen går jo i 110 hele tiden!

Da jeg kom hjem hadde vi fått besøk, kusinen til Helga hadde kommet, hun var utrolig koslig. Jeg og Helga hadde avtalt fra før at jeg skulle lage middag da også skulle vi kose oss, å det endte opp med at vi alle i huset satt og spiste sammen, var så hyggelig, så fikset vi opp med dessert og diverse, snakk om å kose seg! Jeg gikk på rommet en tur for å ta en kjapp tlf, .... som ble litt lengre enn forventet, men da jeg var ferdig fant jeg, Amanda og Vincen ut at vi ville ut da og ta en is og en kaffe, så vi gikk. Det ente med litt dessert og godt i glasset, da vi var ferdig.. var jeg blitt sulten! Nå blir jeg flau her, men vi gikk og spiste igjenn.. min tredje "middag" denne dagen, men var jo sulten da! Haha! Så det var den dagen da, gleder meg til i morgen for da er det nasjonaldagen!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar