lørdag 3. oktober 2009

16.dagen!

I dag var det fredag og jeg hadde dobbel vakt, var en del og gjøre av forberedelser i dag, til helgen. Vi lagde kyllingleverpate, som man serverer til den ene salaten som vi har. Menge syns nok dette er godt, men for min del, når den i tilegger kald og slik, nei takk. Men var utrolig spennende å få være med og lage dette for det har jeg aldre gjort før! Så lærte noe nyttig i dag! :)

I siestaen i dag så spiste jeg og Helga reker, men er så rart for elv om siestaen er fra ca 17.00 - 20.30 så går tiden fort når man skal gå frem og tilbake og lage mat etc, men er litt godt også.

Da jeg kom tilbake på siestaen i dag så kom den en kakkelakk pilende rett ved siden av foten min og jeg skrek, æææææææææ! Lenge liksom, uten å tenke over det og sjefen kom løpende, å når han så det var kakkelakken så bare lo han, hehe! Hadde nokk vært med på dette før. Jeg fikk smake på ristede hasselnøtter da, men det var litt rart altså, veldig tørr konsistens, festet seg liksom i halsen uten noe å drikke. Men skal prøve igjenn:) Men ellers generelt så var det en slitsom og vanskelig dag, var så mange folk som skulle ha det ene og det andre forskjellige med rettene sine så ble så forvirret, ble litt skuffet over meg selv da. :( Men det må jo være lov til å ha en dårlig dag får en håpe. Får håpe det går bedere igjenn på søndagen da, skal bli spennende og se.

I morgen har jeg fri, så da skal jeg bare kose meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar