torsdag 1. oktober 2009

15.dagen!

I dag på jobben var det veldig lite å gjøre igjenn, men var dåslig vær på morningen/ettermiddagen så trur det har noe med det å si. Å at folk her generelt spiser om kvelden da. Men fikk da gjort en del fornuftig for det, men må si de gjør mye rart her også når muligheten byr seg. I dag har de tegnet seg selv, servitøren fikk jeg bilet av, dere kan se, han ser faktisk helt lik ut som på bilet, en god og gromm gutt. Å ellers så tegnet de ned på kladderarket mitt da, skrev navnene sine, hva var vitsen? Jaja, de er da koslige! e prøve å oversette alt jeg hadde skrevet ned på norsk til spansk da, så de fant ut hva som stod er, morsomt! Sitrus, mente de plutsleig var sirkus og poteter, ble plutselig pottates på norsk.. eh? Nå kanske noen av e forstår at et er ikke så enkelt å lære ett nytt språk, å når e skal uttale, guri malla, et får de ikke til! Men e er morsomme!












Klokken seks i dag var det egentlig meningen at de som ville kunne bli med på en gaidet tur rundt i byen, men da vi kom så var det ingen der. Men jeg og Helga gikk for oss selv i stedet. Vi startet med å spise is, så god da! Å så tittet vi litt i butikkene, å så gikk vi til ett Egyptisk kryp inn som david hadde foreslått, utrolig intimt og koslig lite sted. Bestilte oss noe å drikke der, var en type is, laget som en shake med baileys oppi, utrolig godt. Senere gikk vi for å spise, det ble til en katastrofe uten like, værste maten og servicen jeg har fått. Så dårlig! Så ikke gå på Tio Pepe i sentrum folkens, var kjedelig for var der sist å da var det så koslig og god mat, men sånn kan det gikk da!

Tokk meg en joggetur da jeg kom hjem, men.. ja, håper det blir en bedre en i morgen kan man si, glemte å ta på sokker, så måtte gå litt på slutten, ikke fornøyd!:P

Bilder kommer snart da. Vi har alt i alt hatt en veldig fin kveld, men var synd med maten da:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar