lørdag 3. oktober 2009

17.dagen!

I dag hadde jeg fri!!!!!!!!!! Var så godt, men sov bare til klokken var ni da, men likevel utrolig godt. Jeg og Helga var fort ute av huset og på postkontoret og på noen av de andre lokale butikkene her. Da vi kom på posten var det 50 stk forann oss i kø! Snakk om mange folk, men gikk overraskende fort da, så det skal de ha skryt for! :) Vi gikk på den lokale kjøttbutiiken som ligger rett rundt hjørne her da og skulle ha biff, men desverre så fikk vi filee istedet for en skikkelig biff stykke, men da må vi finne ut hva det heter da, en oppgave til neste gang! Så i morgen blir det biff,fløtepoteter, rødvinsaus og grønnsaker, gleder meg! <3

Amanda lagde mat til oss i dag, det var en type lasagne, men istedet for lasagneplater bruker man platano (en type banan) å legger i mellom og bruker ikke hvit saus, men bønner og det hele serveres med ris, var faktisk ganske godt! Å så hadde Helga baket pai til dessert som vi fikk med is <3 Skal ikke klage altså.. !:)

Å nå har jeg og Helga vært ute og jogget! Syns jeg har vært litt flink denne uken da:)



Det ser kansje rart ut, men var veldig godt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar