mandag 28. september 2009

12.dagen!

Hei og hå!

I dag er det mandag å det betyr at jeg har hatt fri, fikk til og med sove i natt så skal ikke klage, var så utrolig godt å ikke bli liggende våken og passe på klokken!

Jeg, Helga og Nina dro i dag en liten tur på Areasur for å handle litt, fikk kjøpt meg joggesko blant annet, som var fornuftig da. Å nå har de fått hatt sin første joggetur. Håper egentlig på å få meldt meg inn på treningstudioet her, men syns det er litt skummelt siden det bare er mannfolk der og de kun snakker spansk, men det er jo egentlig ikke noe å tenke på, rare meg! Hva skal man si.. kan jo ikke bli oppgitt heller! Så får vente å se.. !

Helga og Nina + resten av gjengen fra den siste gruppen begynner jo å jobbe denne uken også, så skal bli spennende å se hvordan hverdag de får også, håper de kommer til å trives i alle fall.

Til helgen så har jeg fri, gleder meg egentlig ikke sånn kjempe mye, for liker at dagene går og at man har noe å gjøre, men får se hva man finner på da, å onsdag er det tur med David igjenn, så det skjer da noe hele tiden, skal ikke klage på det! :)

Jaja, Stine når hun kjeder seg:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar