søndag 27. september 2009

11.dagen!

I natt ble en ny natt med lite søvn, men av en merkelig grunn føler jeg meg tipp topp! Men det har liksom ikke noe å si hva jeg gjør, for jeg får bare ikke sove her nede. Ligger hele tiden å passer på at jeg ikke skal forsove meg, titter på klokken og slikt, men i morgen har jeg fri så da er det ingen vekkeklokke på så får håpe på en god natt da, men har egentlig ikke plaget meg, er bare sånn det er her.

I dag er det søndag og jeg har derfor kun en vakt, den gikk ganske fort, var en del og gjøre og en del ting og forberede til tirsdagen, samt en del vasking og utskiftning av alt som finnes. Av matvarer da så klart, ting må kastes å fylles opp etc. Å pluss at det var en del kunder som kom da klokken begynte å nerme seg halv tre. Da ble det ett lite rusj. Men det er da man ser om man har fått lært noe av det man har gjort her hittil da, å det har jeg, det kommer mere og mere for hver dag. I går så nevnte jeg den kaken som han ene kokken hadde baket, å jeg har funnet oppskriften!! :D Jeg skal ha den, uansett hva, neida, må bare oversette den, men det er jo bra da, får øvd litt på spansken i tilegg. :)

Så nå er dte vel snart natta da, får en håpe på, jeg og Helga lagde burritos i dag da, det var veldig godt. Alrdi smakt det før, er sikkert en annen måte å lage det på også, men ble i alle fall fornøyd da. :)

Men natta :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar