torsdag 26. november 2009

62.dagen!

Torsdag!

Uæææ, det er bare fire dager igjenn! :O
Veit ikke helt hva jeg syns om det, nå begynte det å gå litt fort her. Ikke missforstå, gleder meg sånn til å se alle kjente og kjære der hjemme og spesielt samboeren min! Men blir litt trist, fordi jeg trives så godt på jobben her, å lærer så mye! Vil ha det sånn! Å så er det så mye som skjer ellers rundt her, tiden flyr jo av gårde. Men nå.. plutselig føles det ut som, skal jeg hjem! Når jeg tenker tilbake på det syns jeg tiden har gått veldig fort!

På jobben i dag var det ikke så mye å gjøre egentlig, men har vært det de siste dagene på formiddagen, men vi har da alltids noe å pusle med eller prøver ut, hehe! Almunderna, hun ene jenten som jeg jobber med fikk smakt på sjokoladekaken min og verdens beste da og hun syns den var så god! Det var koslig da. Hadde tenkt å ta med kake til de på baren Raul, men så var den stengt i dag, men får se i morgen da.. Hvem veit hva som skjer?

I siestaen ble det en kort kaffepause før jeg gikk videre hjem og koste meg med enda mere kake med Helga, høres ut som jeg er rene kakemonstret her! Men vil ikke si jeg er det altså.. Hmm! Å akkurat nå sitter jeg i sengen min, har snakket litt med Kjell og masse med pappa, å snart skal vi gå å spise på El Patio, min siste gang som gjest.. :( Å jeg har faktisk pakket og ryddet, mangler bare å vaske litt, noe jeg ikke før gjort enn å da og så gå over en siste gang på det jeg har med meg! :D

Nå har vi akkurat kommet hjem fra El Patio, jeg syns det var kjempe koslig, men liker meg jo så godt der da. Sjefen måtte jo bare vise «julebygningen» som faren hans har laget til Lena og Helga, å det syns jeg er artig at han bryr seg da. Han er jo så hyggelig mot de. Vi spiste godt og skravlet litt, kom en norsk mann innom også, han er visst der en gang i blandt, kan ikke si jeg har sett han før, men vi snakket en del men han da, var artig å se en norsk en, sånn helt uten videre. Jeg liker denne byen veldig godt, å håper inndelig på å komme tilbake!

Etter vi hadde spsit fulgte vi Lena til Benedikte og de andre norsk som skulle ta seg en tur ut i dag! Mens nå er det senga og i morgen er en ny dag! :)

2 kommentarer:

  1. Håper du har det fint der hjemme i kulda! KOmmer snart etter feøken ;) Håper vi sees snart igjen. Savner deg noe veldig alle rede <3 Glad i deg <3 Helga

    SvarSlett