torsdag 8. oktober 2009

22.dagen!

For en natt, la meg ganske tidlig i går siden jeg hadde så vondt i ryggen, men trur du jammen meg jeg ikke våknet halv fem i dag morges å ikke fikk sove igjenn! Det tordnet, lynet og høljet ned, egentlig litt godt, for luften blir så mye lettere og lukten så frisk og god!.. Bedre i alle fall!

I dag hadde vi en del å gjøre på jobben, er en helligdag i morgen, ikke helt fått med meg hvordan dag det er, men trur det er en frigjøringsdag! Å da er alt stengt bortsett fra steder som oss, så trur det kan bli en del å gjøre, virket sånn på alle råvarene vi fikk inn i dag, var ekstra med alt, så skal bli spennende og se. Fikk øvd med på å rense fisk i dag i alle fall, men det gjør ikke noe, for det liker jeg!

Ellers var kjøkkensjefen kledd opp i rødt fra topp til tå i dag, så ut som en julenisse. Trur ikke det er mange som har mannelige kjøkkensjefer i rød kokkedrakt som flyr rundt med rosa og gull glitterpenner! Hehe, han er veldig koslig da, og veldig flink. Er så artig her, for de tar meg virkelig med og viser meg, storkoser meg altså! I dag kommer jeg til å legge ut noen bilder av noen flere retter, men er tatt med mobil så er ikke så veldig bra, men dere får ett inntrykk da!

Vi lagde en chilli saus i dag på jobben, som vi hadde fått på bestilling og lurte servitøren til å smake på den, å han tok en hel ss skje, rett i munnen! Trur dere han ble sint eller? , hehe. De er ganske ondskapsfulle mot hverandre noen ganger.

Har akkurat snakket litt med familien min da, utrolig deilig. Elllers så har jeg vørt ute på laang gå tur i dag og handlet meg matblader, å så laget meg mat og kost med med dessert! En god kveld hjemme <3

Håper alle sammen har det bare bra! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar