tirsdag 6. oktober 2009

20.dagen!

For en fin dag, stod opp og solen skinner, er så godt altså!
Gikk ned på jobben i dag, hørte på musikk og bare koste meg, elsker å ha god tid. Da jeg kom frem var ikke alle kommet en gang, sånn det alltid er:P Var en del å gjøre på jobben i dag, for fikk inn så mye nye varer som måtte fikses og vaskes, samtidig som vi hadde ett langbord med bestillinger + så å si nesten hele resturangen full, å dette er på første vakten! Så i dag kunne jeg lett ha jobbet tiden over, men så hadde jeg avtalt med Amanda og Vincen at jeg skulle møte de da jeg var ferdig på jobb så vi skulle dra på senteret sammen, å det var ikke noe problem, det er bra da!

Vi var på senteret i 4 timer, spiste litt og bare koste oss. Jeg kjøpte meg noen støvletter som jeg har gått å sett på så skal bli spennende og putte de på første gangen, gleder meg<3 Etterpå dro vi til jobben min og hadde middag der, er litt artig å være gjesten selv og se hvordan dine medarbeider arbeider, i forhold til servicen og alt. Var så utrolig koslig, å så god mat! Mmm, jeg spiste biff, servert med Pedro Ximenez reduksjon, urtekokte poteter og grønnsaker. Fantastisk! Pedro Ximenez er en type sterkvin som er veldig fyldig og mye smak av frukter, sitrus og aprikos, men samtidig ganske søt, denne lager de en reduksjon av, å den er så god! Den er laget her i Jerez, så det er litt morsomt, en litersflaske ligger på ca 40 Euro, så det er ikke en billig vin her nede, men hvert hver enste krone, hadde det gått ann skulle jeg sendt smaksprøver hjem til dere alle. Hehe.

Men nei, nå skjenner jeg at jeg er sliten, så får prøve å sove, krysser for at jeg får sove bedre i natt enn i går natt. Adios!

5 kommentarer:

  1. Hei Stine!

    Bra at du koser deg, fortsett med det!

    Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Hei Stine Margrete kjempefint billede og en flott blogg.Klemz

    SvarSlett
  3. Fortsatt varmt i Spania kan jeg tenke meg. Her må vi slite med vinterdekk og minusgrader:P

    Er du fornøyd jobben da?

    SvarSlett
  4. beste på jord :-) tobølingene savner deg!

    SvarSlett
  5. Hei og takk alle sammen, ja har det bare fint og storkoser meg på jobben, er kjempefornøyd der altså!! :)

    SvarSlett