mandag 5. oktober 2009

19.dagen!

Mandag og jeg har fri!
Stod opp tidlig i dag og skrev brev til min kjære bestemor og min "mormor". Veit jeg er utrolig treg, men bedre sent enn aldri! Ikke sant? Etterpå så gikk jeg og hentet noe for Helga som hun hadde holdt av, å turslet videre til butikken. For i dag skulle jeg lage paella til alle sammen til da de hadde kommet hjem. Var å kjøpte blekksprut, kylling, hvitvin etc, å så morsomt for det kostet jo ingen ting.

MEN.... da jeg skulle hjem, kom jeg jo på at jeg ikke hadde med meg noen nøkkler, å det var visst ingen hjemme trudde jeg, ettersom jeg ringte på, å ringte på, så jeg tokk den ene foten og fikk plassert den på håndtaket på porten og så kommet meg videre over, å overasket over hvor enkelt det må være å komme seg inn i vår gårdsplass, de gjerene de har over alt må jo bare være til pynt, håper jeg! Så startet jeg og lage maten og kose meg, å så kommer Line gående ned trappa, hun hadde vært hjemme hele tiden! Men sovet, men nå har jeg i alle fall lært en ny ting da!

Senere på kvelden gikk jeg, Line, Amanda og Vincen ut til ett sted som ligger like ved oss som åpnet nå i oktober etter å ha hatt ferie, dette var ett sted som David hadde anbefalt oss, å det var så god mat. Jeg må innrømme og si at jeg syns jo vi har vært mye uheldig med maten vi har fått mange steder her, har jo ikke vært noe å skryte av akkurat, men hit skal jeg tilbake altså! Å så greie priser og hyggelige folk. Stor pluss i boka der altså! Så i morgen blir en ny dag hvor jeg bare skal kose meg forhåpentligvis.

Vært å jogget nå så gjør jo noe fornuftig her også da;P
Men natta alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar