tirsdag 15. september 2009

Ja, da satt jeg her igjenn!

I dag er det tirsdag og vi har hatt fri siden torsdags ettermiddag, gud det har vært kjedelig! Greit vi var på tur i helgen og det var kjempe koslig, men i lengden blir jeg gal av å bare gå rundt å ikke få gjort noe nyttig. Har vært ute og gått, handlet etc, men liker å ha noe å ta meg til! Er ikke vandt meg å ha fri...

De siste dagene har det faktisk ikke vært knallvær, men syns det har vært utrolig deilig, her om dagen fikk vi sett regn igjenn, så var nesten som å ta en snartur innom Norge;)

Vi skulle egentlig fått hilst på sjefene våre i kveld og sett hvor vi skulle jobbe, men det blir nok i morgen istedet. Da drar jeg ned klokken ni (på kvelden) å skal ha min første vakt, det kan bli spennende! Håper jeg bare ikke blir skremt bort om det er bare kaos og mye å gjøre. Hehe. Men jeg gleder meg, skal bli artig! Så da kommer det en ny oppdatering ganske så snart, på hvordan det går. :)

Hade! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar