fredag 25. september 2009

9.dag!

(Hver dag lurer jeg på om dette er riktig, er det 9.dag eller 9.dagen? Hjelp meg!) Det er egentlig dagen er det ikke?.. jaja

Nok en dag er over å jeg sitter på rommet mitt, sluttet rundt tolv i dag og så gikk jeg hjem, er så deilig å kunne gå her nede, til alt! Hjemme så må man ha bil der jeg bor å jeg føler det som en befrielse og kunne få gå, så deilig! På jobben i dag så skjedde det egentlig veldig lite til at det var fredag, så har egentlig ikke så mye å si om denne dagen! Men da jeg kom hjem i siestaen min så hadde Helga laget pannekaker, å det var god tdet! Å så snilt, var koslig. Men man blir jo så mett da, men, men.. det var verdt det!=P

I morgen er det en bli kjent fest, som jeg og Helga kansje skal innom, så det kan jo bli koslig :D Natta=*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar