søndag 27. september 2009

10.dagen!

I natt fikk jeg ikke sove, det har tordnet og lynet om hverandre her! Høljer ned og er 16 grader! =O Hadde heldigvis kjøpt meg en paraply så kom meg tørr til jobb. Det skjedder utrolig mye i dag på første vakten, mye av grunnen var fordi vi hadde dåp + at det var en gruppe som feiret ett 25 års lag.(De hadde kledd seg ut med djevelhorn og røde klær..) Så var en spennende dag, med veldig mye stress og oppgaver å gjøre! Likte den. Å så kom det en til kokk på jobben i dag da, han jobber der vanligvis, men har en periode hvor han har fri nå da, han var ca på samme alder som meg, virket veldig koslig og ålreit. Han hadde med seg en kake, som vi fikk smake på, å den var så god!! Skal snike litt rundt å se om jeg finner oppskriften..!

Jeg og Helga lagde oss fisk til middag i siestaen i dag, var så godt med laks igjenn, har ikke vært så flink til å spise fisk her nede, da blir det som regel tunfisk og blekksprut. Men siestaen går jo så fort så var bare å spise maten og gå ned igjenn, men jeg liker det.

Ble en veldig rolig kveld på jobben så jeg fikk gå litt tideligere. Men det gjorde meg ingen ting, for skulle på bli kjent "fest" hos noen av jentene vi ble kjent med på språkkurset, grunnen til dette er fordi det hele tiden har kommet nye folk så man har liksom ikke blitt så godt kjent med de da. Var utrolig koslig, vi gikk alle sammen ut etterpå, første gang her nede! På ett sted som heter Oxy, var en utrolig lang kø. Stod i 45-60 min vil jeg tru, å så mange spanjoler, det var artig. De danset og snakket med oss også, veldig forskjell her i forhold til Norge på hvordan de oppfører seg da, spennende og se! Var veldig sent hjemme, men her går de jo ikke ut før klokken er to- tre på natten, men det gikk så fint. :)

Så nå er det bare å se hvordan morgendagen blir :)

Noen bilder fra Jentene sin leilighet:


2 kommentarer:

  1. Hei Stine!

    Fint å lese hvordan du har det på jobb og fritid. Lykke til videre, og ikke glem bloggen din! Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Kjempemorsomt å følge med på bloggen din Stine,jeg synest du er flink å oppdatere den,og på meg så virker det som du har det bra både på jobb og i fritiden.Det er godt,GID Klemz Mamma

    SvarSlett