tirsdag 1. desember 2009

Da kommer min siste oppdatering for dette evetyret, den siste helgen i Jerez skulle egentlig blitt en minnerik og morsom helg, men endte desverre opp i sengen med migrene, feber, diareè +++, å gikk glipp av avskjedsfest, fotballkamp og middag med de fra jobben. Men fikk da tatt en liten tur ut med Helga, Nina og Melissa og dyttet i men en toast! :) Så skal da ikke klage, er veldig fornøyd med jobboppholdet mitt og kjempe glad for alle de jeg ble kjent med, det har vært veldig trivelig. Man lærer ikke bare fagmessig, men også mye om seg selv når man er på en slik tur.

å må bare få legge til at jeg er litt stolt av meg selv som har klart det! Juhuu! Å i dag har jeg vært hjemme i en og en halv dag, det vil si siden jeg kom på kvelden, å nå er det natt igjenn, vært kjempe deilig. Da jeg landet i Oslo var det snø og kaldt, men passet meg fint, borte bra men hjemme best, å det er snart jul! På flyplassen stod kjæresten min og tokk meg imot, var så godt å se han igjenn og jeg snakket, snakket og snakket, han ble sliten stakkar, men sånn er det å være med meg! :P Jeg har til og med fått vasket litt, tatt en storhandel og kost meg.. desverre har bilen også streiket, å står parker på strekningen mellom Charlottenberg-Skotterud, så velkommen hjem Stine! Hehe, men det ordner seg! Får prøve å le litt av det.. han har jo kjørt den mens jeg har vært borte uten problemer så det måtte jo bare komme nå.

Egentlig skulle jeg ha sovet nå, men å legge seg så tidlig er litt uvandt, siden det blir så mørkt tidlig her er jeg heller trøtt da, men la meg ikke så nå er jeg overtrøtt, fantastisk ikke sant? Hehe, takk i alle fall til alle dere som har lest på bloggen min hittil om denne turen, så får vi se.. kansje det kommer en oppfølger eller vidre påbyggning anngående læretid etc. :)

Stine.
God førjul til dere alle! <3

1 kommentar:

  1. Ja Stine jeg synest du har vert kjempeflink å skrive blogg mens du var i spania,det gjorde jo att vi fikk fin info om hvordan du har hatt det.Glad for att du har hatt det så fint,og har fått mange venner ta godt vare på de.kJEMPESTOLT AV DEG ALSÅ KLEMZ MAMMA

    SvarSlett