tirsdag 22. september 2009

6.dagen!
Den perfekte dagen, mamma ringte og vekket med i dag morges for å si gratulerer med dagen, kan det finnes en bedre måte å våkne på? Var så koslig å høre stemmen hennes igjenn! <3 Selvfølgelig en masse hilsen fra pappa og lillebror også da !

Dro på jobb, å hadde en kjempe fin dag, i dag lærte jeg og lage spansk karamellpudding ( i allefall slik vi har den da..) Med sitron og kanel faktisk! Trur den ble god, men fikk desverre ikke smakt på den. Men en annen dag! I dag var det ganske rolig, vi gjorde litt forberedeleser, men for det meste ikke noe stort og vikitg, gleder meg til en ny dag i morgen, for trives så godt!

Siden det var bursdagen min i dag gikk Amanda, Helga, Vincen og jeg ut å spiste på en italiensk resturang, kjempe god mat. Enkelt og greit, vi hadde pizza <3 Etterpå gikk vi hjem og spiste kake. Som jeg og Helga hadde laget, den perfekte fondant kaken. Sjokoladen kommer bare flytende ut når man deler den, absolutt helt fantastisk! Så fikk jeg en gave, en utrolig fint smykke fra Amanda og Vincen og fra Helga fikk jeg kaken i går og bursdagsang! Hele dagen var så bra som den kunne ha blitt i forhold til at de nærme er hjemme i Norge. Men gleder meg masse til å komme hjem og "feire" med de.
I morgen er en ny dag, å jeg gleder meg. Koser meg så mye med de andre, så trives virkelig godt. God natta, ps <3 til mine kjære!

1 kommentar:

  1. Fint att du hadde en så fin dag på bursdagen din.Jeg trur att vi skal dra å spise pizza i Moss i dag,så det blir nok koselig.Fikk kjempefin dobbel orkide av pappa og Reidar,så det var jo koselig.Og ikke minst kjempekoselig hilsen fra deg på facebook,tusen takk.GID KLEMZ MAMMA

    SvarSlett