torsdag 6. august 2009

Velkommen til min blogg. :)

Jeg er da Stine Margrete, er snart 20 år og har startet på andre året mitt som kokkelærling, til vanlig er jeg lærling ved Sanngrund As.

Gunnen til at denne bloggen blir laget er fordi nå skal jeg ut å reise, til Spania!! Nermere sagt Jerez de la frontera, som ligger helt sør i landet. Der skal jeg ta 3,5 mnd i læretiden min takket være Leonardo da vinci programmet!

Det som vil skje der nede er at jeg de tre første ukene skal gå på ett språk kurs, hvor jeg skal lære spansk, ettersom nesten ingen kan engelsk der nede er jo dette veldig viktig, så er spent! Så kommer selve utfordringen.... jeg skal jobbe på ett spansk kjøkken! Resturangen jeg skal være på er Patio. Dette blir sikkert en spennende utfordring!

Heldigvis drar jeg ikke alene, Line skal være med! Line er like gammel som meg og fra Hamar, vi har heldigvis fårr god kontakt, så ser frem til dette, trur vi skal få det gøy sammen ;)

Imens kan dere jo bare vente til neste innlegg kommer, håper dere er like spente som meg! Hehe.

5 kommentarer:

  1. Dette var kjempemorsomt å lese,så vi har nå litt å glede oss til,vi kan jo se hvordan du har det der nede.I dag bøtter det ned igjen her,så nyt hver solstråle.Klemz Mammma GID

    SvarSlett
  2. Hei hei mamma, det er godt aa hore, her er det ikke regn, derrimot veldig varmt, men begynner aa bli litt vandt til det naa. Stoor klem :D

    SvarSlett
  3. Hvordan var det på stranda i dag da,ble du solbrent?

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blogg!
    Gleder meg til å lese videre:)

    - Andrea, IS

    SvarSlett
  5. Var en tur innom for å ønske deg en god helg,og en fin tur.Ta godt vare på deg selv.Gid Klemz Mamma

    SvarSlett