torsdag 17. september 2009

1. dag!

Endelig!

I dag har jeg hatt min første vakt, på resturangen Meson el Patio. (1982)

Var skikkelig spent på hvordan det skulle bli og hvordan de var. Å de var koslige de! På kjøkkenet så bruker det til daglig å være 2-3 + meg, og ellers er det to servitører. Han ene av de kan litt engelsk, ellers kan ingen noen ting! Men trur det skal gå på en eller annen måte!


Uken min kommer til å se slik ut:


Mandag: Stengt.

Tirsdag: 12.30-16.30

Onsdag: -------"------

Torsdag: ------"------

Fredag: ------"------ + 20.30-ca 00.30

Lørdag: ------"------ + -----"-----

Søndag: 12.30-16.30


Grunnen til at det er 3tidligvakter i uken, er fordi vi kommer til å jobbe 6 av 8 helger og fordi det er dette med siestaen. Så nå skal jeg bare vente å se hvordan denne opplevelsen blir!


Håper den blir bra!


1 kommentar:

  1. Jeg synes du er flink jenta mi.Jeg synes det er morsomt å lese det du skriver.
    Pappa

    SvarSlett